About Wings of Winner


2/25/2014

WINNER interview pro WHAT′S IN MAG

WINNER, pět vyvolených, kteří zvítězili ~
"Všichni jsou moc milí a jídlo je výborné! Jak turné pokračujeme, čím dál více si zvykáme na život v Japonsku"

Tohle je interview pro WHAT’S IN. Těší mě.
Seungyoon: Také nás těší! [Seungyoon našel Seungriho v únorovém čísle WHAT’S IN] Oh~! V.I sunbae!

Mino: Je tak cool, že?! (smích)

Tak mohli bychom začít tím, že se nám představíte a řeknete váš oblíbený hudební žánr.
Seungyoon: Jsem leader, Kang Seung Yoon a miluji rock, například britský.

Mino: Jsem mocný rapper Mino! Nejradši mám hip-hopové umělce jako Kanye West, JayZ, Lil Wayne a další.

Taehyun: Mám na starosti vysoké vokály, jmenuji se Taehyun. Poslouchám mnoho žánrů, ale mým nejoblíbenějším je R&B.

Seunghoon: Rapper Seunghoon, zde! Mám rád R&B a hip-hop a všechno co má spojitost s Black Music.

Jinwoo: Jsem vokalista Jinwoo. Často poslouchám taneční hudbu.

Taehyun: EDM? (Electric Dance Music)

Jinwoo: Jo (smích)

 

Jaké bylo koncertování na turné BIGBANG?
Seungyoon: Jsme vážně poctěni za tuto příležitost. Bylo to poprvé, co jsme stáli na tak velkém jevišti. Ani nedokážu popsat, jak šťastní jsme.

Mino: Když jsme začali v Seibu, byl jsem hrozně nervózní, ale to se postupně začalo měnit. Na dalších koncertech už jsem byl schopný dýchat společně s fanoušky. Také jsem se mnohému naučil, za což jsem vážně vděčný.

Taehyun: Možnost ochutnat tolik jídel z různých regionů byla vážně dokonalá!

Které bylo nejlepší?
Taehyun: [blesková odpověď] Kobe Beef!

Mino: Taehyun je masový milovník.

Jinwoo: Takoyaki a Tebasaki (kuřecí křidýlka) jsou také vynikající.

Taehyun: A Motsunabe (droby v horkém hrnci). Minovy nattou, že?

Mino: Jo! To bylo tak dobré!

Opravdu se sem hodíte (smích)
Taehyun: Všichni jsou tak milí, ulice jsou čisté a jídlo je vynikající!

Seunghoon: Hlavně Osaka byla úžasná!

Jinwoo: Myslím, že fanoušci BIGBANG nás mají rádi.

Co koncert BIGBANG?
Seungyoon: Jsou tak cool. Máme se od nich hodně co učit. Spíš, než sledování koncertu to byla jako hodina ve škole.

 

Jaké to bylo během WIN: Who Is Next?
Taehyun: Byli jsme celkem dost zoufalí.

Seungyoon: Bitva mezi trainees, kteří spolu trénovali nějakou řádku let, byla opravdu krutá. Měli jsme to těžké a naše přátelská pouta mnoho utrpěla, přesto se naše pocity nejvíce soustředily na touhu vyhrát.

Jinwoo: Také jsem to neměl lehké. Ze všech trainee jsem nejstarší, takže jsem si pořád přeříkával, že se musím hodně snažit a být nejlepší. Věk dělá své - přemýšlel jsem, co budu dělat, pokud prohraji a dokonce jsem začal uvažovat, že bych mohl vstoupit do armády. Jsem opravdu vděčný za podporu ostatních.

Seunghoon: Z počátku jsme prohrávali na plné čáře, až jsem si začal myslet, zda by nebylo lepší to vzdát a vybrat si jinou cestu. Poté se ale naše situace začala zlepšovat.

Taehyun: Myslím si, že naše charaktery jsou společně velmi silné a pro diváky nezapomenutelné, to je také důvod, proč jsme byli schopni vyhrát.

Můžete nám představit vaše charaktery?
Seungyoon: Ovšem. Mino je moodmaker - když nemáme dobrou náladu, on nás obvykle rozveselí. Na druhou stranu, když pracuje na své písni a píše texty k rappu, změní se na velmi seriózní osobu. Jeho zdvořilost vůči starším lidem je také velmi úžasná.

Mino: Taehyun je [Taehyun si zakryje uši dlaněmi] (smích). Taehyun je z nás nejmladší, ale aegyo není něco, co by mu bylo blízké. Obvykle je tichý a opravdový dříč, když přijde na hudbu. Jeho potencionály jsou úžasné. Myslím si, že Taehyun je člen, který se pomalu stává osou týmu.

Taehyun: Seunghoonova mysl skýtá neuvěřitelné nápady. Jeho osobnost je unikátní, ale někdy celkem matoucí a mysteriózní. Někde uvnitř stále schovává tu část sebe, kterou nikdo z nás nezná. Je tak trochu jako chameleon (smích).

Seunghoon: Chameleon, haha (smích). Jinwoo je náš nejstarší bráška. Zpočátku jsem o něm smýšlel jako o nespolehlivém (smích), ale jak jsem jej blíže poznal, zjistil jsem, že Jinwoo je osoba se silným srdcem. Když mám nějaký problém, nebo starosti, vždy si jdu za ním pro radu.

Jinwoo: Děkuji za kompliment (smích). Náš leader Kang je z mladší části týmu, přesto nad námi bdí. Je něčím jako mámou WINNER. Hodně nám radí, protože si už prožil debut jako sólista.


Jaké rady, například?
Seungyoon: Jak komunikovat se štábem a fanoušky, načasování pro fan-servis a jak jej správně provést. Také se často koukáme na naše videa a snažíme se najít naše chyby, abychom se jich vyvarovali.

Prý žijete spolu. Chodíte takhle pohromadě někdy ven si jen tak užít trochu zábavy?
Mino: Během WINNER TV jsme byli na mnoha místech.

Seungyoon: Yeah, tenhle program nás hodně sblížil. Stejně tak i turné. Když jsme pracovali v Japonsku, byli jsme spolu prakticky pořád. Máme z tohoto období mnoho vzpomínek.

Taehyun: Jako třeba lyžování v Sapporu.

Mino: Kawagoshi byla taky zábava.

Kawagoe v Saitamě, že? To je super! (smích). Nyní už máte termín a brzy budete mít plné ruce práce s propagacemi v Koreji. Jaký druh hudby byste chtěli dělat v budoucnu?
Seungyoon: Máme pět hlavních hudebních barev: hip-hop, rock, R&B, punk a taneční hudbu. Chceme si je všechny pořádně podmanit. Osobně bych chtěl dělat hudbu, s jakou by lidé sympatizovali. Chceme sdílet dojemné, veselé ale někdy i smutné pocity.

Jako poslední, řekněte nám svůj cíl
Seungyoon: Chceme mít svůj vlastní koncert v dómech pod jménem WINNER. Nicméně, toto nebude možné, dokud nedosáhneme vyšší úrovně.

Taehyun: Počkejte si tak dva měsíce. Ne, dělám si srandu (smích).

Seungyoon: (smích) Budeme tvrdě pracovat a začleňovat do našeho listu nové věci a pak se vrátíme zpět do dómu.



Source: ksyupdates; fy-winner
CZ: wings.of.winner

No comments:

Post a Comment

Archive