About Wings of Winner


4/03/2015

WINNER’s 25 Q&A from Inner Circle Japan Fanclub Magazine!


 

 1. Jméno: Song Minho
2. Narozeniny: 30/03/1993
3. Krevní skupina: A
4. Nickname: Mino
5. Silná stránka: pozitivita | Slabá stránka: furt něco ztrácím
6. Osobnost v jednom slově: jasná
7. Zvyk/Zlozvyk: šahám si na rty
8. Něco, čím jsem posedlý: práce na albu, turné
9. Něco, co sbírám: parfémy
10. Něco, co mě nedávno rozveselilo: pozval jsem rodiče na náš první sólo koncert
11. Něco, co mě dělá šťastným: turné
12. Něco smutného, co se nedávno stalo: nic
13. Něco, co mě nedávno naštvalo: když nemám inspiraci pro text
14. Oblíbené slovo: "Nic není trvalé"
15. Oblíbené období: jaro
16. Oblíbený film/anime: -
17. Ženy, které se mi líbí: okouzlující ženy
18. Oblíbená část obličeje: obočí
19. Co bych sis dal k jídlu, kdyby měl být zítra konec světa: slzy
20. Kdybych se měl znovu narodit, tak jako muž nebo žena: muž
21. S kým ze skupiny bych chodil: absolutně s nikým
22. Playlist: Wi ing Wi ing, Ohio, Lonely, Our Place, I have no hometown, Feels like a rollercoaster ride
23. Co chci právě teď: přestávku
24. Co chci dělat s WINNER: cestovat
25. Co chci dělat s Inner Circle Japan: cestovat


1. Jméno: Kim Jinwoo
2. Narozeniny: 26/12/1991
3. Krevní skupina: A
4. Nickname: Soseum (kombinace So - krávy a Saseum - jelena)
5. Silná stránka: vždy veselá! ^___^ | Slabá stránka: vážné změny nálad ;___;
6. Osobnost v jednom slově: stálá
7. Zvyk/Zlozvyk: nic určitého
8. Něco, čím jsem posedlý: drama, variety show
9. Něco, co sbírám: nic určitého
10. Něco, co mě nedávno rozveselilo: letěl jsem první třídou
11. Něco, co mě dělá šťastným: zpíval jsem před fanoušky
12. Něco smutného, co se nedávno stalo: že dnes nám končí turné ;__;
13. Něco, co mě nedávno naštvalo: nic určitého
14. Oblíbené slovo: "Kdo si počká, ten se dočká"
15. Oblíbené období: podzim
16. Oblíbený film/anime: Detective Conan
17. Ženy, které se mi líbí: -
18. Oblíbená část obličeje: Oči, nos a rty
19. Co bych sis dal k jídlu, kdyby měl být zítra konec světa: sníh z Himalájí
20. Kdybych se měl znovu narodit, tak jako muž nebo žena: muž!!
21. S kým ze skupiny bych chodil: Seunghoon
22. Playlist: WINNER album
23. Co chci právě teď: slávu a popularitu
24. Co chci dělat s WINNER: chci podnikat se Seunghoonem
25. Co chci dělat s Inner Circle Japan: chci natočit film o WINNER a hlavními účastníky budou WINNER a Inner Circle


1. Jméno: Lee Seunghoon
2. Narozeniny: 11/01/1992
3. Krevní skupina: A
4. Nickname: Saeri
5. Silná stránka: hned zapomenu na špatné věci! | Slabá stránka: a hned zapomínám i ty důležité!
6. Osobnost v jednom slově: -
7. Zvyk/Zlozvyk: vždycky mám ruce složené v klíně nebo před sebou
8. Něco, čím jsem posedlý: našimi fanoušky
9. Něco, co sbírám: roztomilé ponožky
10. Něco, co mě nedávno rozveselilo: když jsme vyhráli první místo
11. Něco, co mě dělá šťastným: Japan Zepp Tour
12. Něco smutného, co se nedávno stalo: když jsem si zašpinil nové oblečení make upem
13. Něco, co mě nedávno naštvalo: když si během koncertu Jinu-san zvolil Mina místo mě
14. Oblíbené slovo: "Nic není trvalé"
15. Oblíbené období: Podzim
16. Oblíbený film/anime: Howl's Moving Castle a Spritied Away
17. Ženy, které se mi líbí: šarmantní ženy
18. Oblíbená část obličeje: horní ret
19. Co bych sis dal k jídlu, kdyby měl být zítra konec světa: matčinu fazolovou polévku
20. Kdybych se měl znovu narodit, tak jako muž nebo žena: narodil bych se jako žena a svedl členy WINNER!
21. S kým ze skupiny bych chodil: Mino, je s ním sranda!
22. Playlist: Go Up!
23. Co chci právě teď: ovladač, kterým bych se po práci mohl teleportovat rovnou domů
24. Co chci dělat s WINNER: na lyže v Sapporu
25. Co chci dělat s Inner Circle Japan: chtěl bych uspořádat soutěž ve vaření a být porotcem!


1. Jméno: Kang Seungyoon
2. Narozeniny: 21/01/1994
3. Krevní skupina: B
4. Nickname: God Seung, Leader Kang
5. Silná stránka: nemám problém s mluvením | Slabá stránka: hodně sekýruju
6. Osobnost v jednom slově: kompaktní
7. Zvyk/Zlozvyk: koušu si nehty
8. Něco, čím jsem posedlý: psaním textů a skládáním
9. Něco, co sbírám: oblečení, klobouky a boty
10. Něco, co mě nedávno rozveselilo: dokončili jsme naše turní
11. Něco, co mě dělá šťastným: turné
12. Něco smutného, co se nedávno stalo: -
13. Něco, co mě nedávno naštvalo: -
14. Oblíbené slovo: "Změna je klíčem k úspěchu!"
15. Oblíbené období: jaro, podzim
16. Oblíbený film/anime: One Piece, Naruto, Bleach
17. Ženy, které se mi líbí: inteligentní a šarmantní
18. Oblíbená část obličeje: rty, oči
19. Co bych sis dal k jídlu, kdyby měl být zítra konec světa: oběd od mamky
20. Kdybych se měl znovu narodit, tak jako muž nebo žena: muž
21. S kým ze skupiny bych chodil: Taehyun?
22. Playlist: Adam Levine - Last Stars, Glen Hansart - Say It To Me Now, Ariana Grande - My Everything, AKMU - Time and Fallen leaves
23. Co chci právě teď: přítelkyni
24. Co chci dělat s WINNER: 20. výroční koncert WINNER
25. Co chci dělat s Inner Circle Japan: 20. výroční koncert WINNER


1. Jméno: Nam Taehyun
2. Narozeniny: 10/05/1994
3. Krevní skupina: A
4. Nickname: Nam Rae Ryun
5. Silná stránka: jsem prostě kouzelný | Slabá stránka: nemám
6. Osobnost v jednom slově: otevřená
7. Zvyk/Zlozvyk: mluvím ze spaní
8. Něco, čím jsem posedlý: parfémy
9. Něco, co sbírám: parfémy
10. Něco, co mě nedávno rozveselilo: rodiče přišli na náš poslední koncert
11. Něco, co mě dělá šťastným: naše turné
12. Něco smutného, co se nedávno stalo: že turné skončilo
13. Něco, co mě nedávno naštvalo: když mi došly žebírka
14. Oblíbené slovo: -
15. Oblíbené období: podzim, zima
16. Oblíbený film/anime: 5 Centimeters Per Second
17. Ženy, které se mi líbí: někdo, s kým se můžu bavit o umění
18. Oblíbená část obličeje: celý obličej
19. Co bych sis dal k jídlu, kdyby měl být zítra konec světa: žebírka!
20. Kdybych se měl znovu narodit, tak jako muž nebo žena: muž
21. S kým ze skupiny bych chodil: x
22. Playlist: album Pink Martini
23. Co chci právě teď: auto
24. Co chci dělat s WINNER: boxovat

25. Co chci dělat s Inner Circle Japan: party!


Crd: WithWinner

No comments:

Post a Comment

Archive