About Wings of Winner


10/19/2014

10Q&A Interview pro IZE Magazine: Nam Taehyun



Q: Zníš trochu nemocně…
Taehyun: Když se mění roční období, často chytnu nějakou infekci. Kromě zánětu horních cest dýchacích se mi často stýská po domově. Asi proto, že když se mění období, ve vzduchu se vznáší taková zvláštní vůně. Vždycky, když tuto vůni cítím, jsem hrozně emotivní. A když jsem emocionální, hodně se nořím do všech pocitů, proto v poslední době myslím hlavně na minulost.


Q: Myslíš na dobu před debutem?
Taehyun: Ano. Často na ni myslím, ale to neznamená, že bych nebyl spokojený se současností. Nedávno jsem se minul s projíždějícím autobusem a na mysl mi přišly myšlenky jako "Ah, kdysi jsem také jezdil v tom 300 něco autobusu a pak přestoupil na jiný." Teď ale všude cestujeme v autech spolu s manažery a v naší přepravě je systém. Tyhle vzpomínky jsou pro mě důležité. Asi proto, že nad sebou často přemýšlím.


Q: Kromě hudby se vyjadřuješ i uměním. Maluješ, když jsi přecitlivělý?
Taehyun: Abych byl upřímný, cítím se svobodněji, když držím štětec, než pero a sešit s texty. Jakmile dělám hudbu, cítím silnou míru zodpovědnosti a zátěž. Stres naopak dokážu uvolnit skrze kreslení, protože můžu malovat bez přemýšlení a také kontrolovat, co chci tvořit.


Q: Lidé ti často říkají 'nebezpečný maknae', který je hodně přemýšlivý a má rezervovaný styl. (smích) Jak moc se staráš o to, co o tobě druzí říkají?
Taehyun: Bylo by lepší, kdyby o mě smýšleli jako o maknae, od kterého lze leccos očekávat, než jako o nebezpečném. Hodně se spoléhám na své hyungs. Lidi, co mě potkali poprvé, si možná myslí, že je se mnou těžké vyjít, protože moje nálady se rychle mění. Díky jasné a milé stránce ostatních se mi povedlo stát lepším člověkem a je pro mě příjemné s nimi trávit čas. Jsou to hyungs, které vážně potřebuji.


Q: Žil jsi s ostatními členy skupiny jako trainee, i tak se ale zeptám: objevil si na nich něco nového poté, co jste debutovali?
Taehyun: Když mají pocit, že v něčem zklamali, jsou hrozně zadepresovaní? Zjistil jsem, že se potřebujeme nějak sehrát. To byl důvod, proč jsem byl tak vděčný za NAVER Starcast talk show. Bylo to skvělé, protože se nám všem dařilo dobře reagovat, šlo vidět, že se naše týmová práce zlepšila.

Také, poté, co jsem viděl Seunghoona předvádět Empty, cítil jsem se spokojeně. Každý člen WINNER má silnou charakteristiku, ale nejsme ten typ skupiny, která by se to snažila dávat najevo. Namísto toho se snažíme kontrolovat. Dle mého názoru přesně to výborně vyjádřila právě Empty.

Už jen ty drobné, jemné pohyby prstů mnoho dokazují. Naši víru, důvěru a sebejistotu. Každý jsme druhému dali ten správný díl důvěry a to nám pomohlo růst. Stále se učíme jeden od druhého. Když se nad tím zamyslíte, WINNER je tým plný demokracie (smích).


Q: Fanoušci o tobě smýšlí jako o kočce, protože spíš, než že mluvíš, tak ostatní jen pozoruješ.
Taehyun: V poslední době mám pocit, že bych mohl být dobrým MC (smích). Lidi ze společnosti si to myslí také. Můj vnitřní svět je mnohem silnější, emoce mám sice stále trochu kolísavé, ale našel jsem způsob, jak se rychle dostat z depresivních nálad. Nejde mi moc lehce mluvit o svých pocitech a také jsem spíše stydlivý, ale teď už to není tak hrozné.


Q: Co si myslíš o své změně?
Taehyun: Je to zajímavé. Abych byl upřímný, když jsem byl studentem, myslel jsem si o sobě, že jsem velmi vyspělý. Měl jsem pocit, že moje myšlení je odlišné od dětí mého věku. Ale jak jsem vstoupil do YG, zjistil jsem, že jsem vlastně mnohem mladší, než lidé mého věku. Hodně věcí ani lidí stále neznám. Po vstupu do YG a WINNER se má perspektiva hodně změnila.


Q: Tým se pro tebe zdá velmi důležitým. Jak chceš chránit svůj svět a spolupráci s ostatními členy?
Taehyun: Už jsem se s podobným prohlášením jednou setkal. Má odpověď: Pokud se chceš někam dostat rychle, jdi sám, ale pokud se chceš dostat daleko, jdi s někým. Mám tohle přísloví rád. Často přemýšlím, jestli bych bez členů dokázal zažít něco podobného. Tým se pro mě stal něčím důležitým. Protože se chci dostat, co nejdál to jde, budu si tuto frázi pamatovat.


Q: Jak daleko?
Taehyun: Nejsem si jistý. Jsem vděčný za první místo v různých hudebních programech a dobré ohlasy z Japonska, ale to není až tak významné. Není to tak dávno, co nás TOP z BIGBANG usadil a řekl, abychom neztráceli to napětí. Doufám, že to, co uděláme v budoucnu, bude ještě větší než to, co děláme právě teď a byl bych moc rád, kdyby si pak lidé říkali: "Tyhle děcka mají našlápnuto na skvělou kariéru."


Q: Máte nějaký společný cíl jako tým?
Taehyun: Zbožňuji Beatles. Přivlastnili si celou generaci a zanechali svůj odkaz v historii. Chtěl bych, aby WINNER taky byli takoví. Nejen skupina, která je populární a dobře vypadá. To hlavní je, aby si lidé říkali: "Hudba WINNER je vážně skvělá, jsou to skuteční umělci."

No comments:

Post a Comment

Archive