About Wings of Winner


10/19/2014

10Q&A Interview pro IZE Magazine: Song Minho



Q: Už je to měsíc, co vaše album vyšlo, ale Empty a Color Ring si stále vedou dobře. Musí tě těšit podobný výsledek, obzvláště proto, že máš pod palcem intro obou skladeb.
Mino: Vím, že začátek je pro jakoukoli píseň důležitý, ale necítil jsem se nějak pod tlakem. Taehyun řekl, že můj hlas pomohl nastolit tu správnou náladu a cestu, jakou se skladba ubírá. Kdykoli tedy podobné komentáře slyším, jsem na sebe hrdý.


Q: Jsi známý i jako vokalista, přestože jsi rapper.
Mino: Hodně jsem na svém hlasu pracoval. Rappoval jsem nahlas, skoro až křičel anebo se snažil znít, jak kdybych žvýkal kameny. Myslím si, že můj současný hlas byl silně ovlivněn těmito fakty. Nicméně jsem zjistil, že to nejlepší ze sebe dostanu, když jsem v pohodě a rappuju. Známí muzikanti jako Jay-Z zpívají hlasem, který je jim příjemný, stejně tak jsem i já zjistil, že je nejlepší rappovat tím způsobem, jenž mi je nejbližší.


Q: Tvoje sólo I'm Him bylo zahrnuto do alba a také má vlastní MV. Tvůj styl je tam hodně odlišný od Empty.
Mino: Pro WINNER jsem se stal úplně jiným zpěvákem, ale v případě I'm Him jsem já ten hlavní. Snažil jsem se vypadat tvrdě, místo, abych celou dobu jen kecal o tom, jak je má práce těžká. Myslím si, že to nakonec vyšlo dost dobře.


Q: Byl jsi někdy v situaci, kdy sis řekl něco jako: "Jo, nepochybně jsme tým", zatímco ses připravoval na vystoupení?
Mino: Seunghoon se prakticky stará o každou choreografii a my mu věříme a následujeme. Nicméně, udělali jsme několik úprav, abychom uspokojili názory a touhy každého člena. Dali jsme naše nápady dohromady. Naučili jsme se, že skrývat své myšlenky nebo si naopak trvat na svém nápadu, působí jenom potíže. Když jsme se připravovali na vystoupení s Empty, Seunghoon vynesl svůj návrh a my se pak od něj odpíchli.


Q: Řešil jsi po debutu nějaké problémy v týmu? Určitě se mnoho změnilo od doby, co jste byli jen trainee.
Mino: Jo, to je pravda. Z jejich obličejů mám noční můry (smích) Ne, dělám si srandu (smích). Vždycky jsme si mysleli, že se dobře známe, ale teď mám pocit, že jsme se ještě něčemu přiučili. Nejspíše je to právě kvůli propagacím jako jedna skupina. Myslím si, že je nutné myslet na druhé a vzájemně se podporovat.


Q: Jakou roli podle sebe zastáváš?
Mino: Jsem teprve v procesu uvědomování. Nikdy předtím jsem o tom nijak zvlášť nepřemýšlel, ale nejspíše jsem osoba, která naslouchá a podporuje kohokoli, kdo má těžké období? Mám tendence věnovat pozornost podobným situacím.


Q: Našel jsi v sobě někdy část, kterou neznáš?
Mino: Zatím jsem znal jen ty pozitivní stránky sebe sama, ale v poslední době jsem si více vědom i těch negativních. Když se zrovna nejedná o něco s hudbou, hodně improvizuji. Ale měl jsem i období, kdy jsem byl hrozně přecitlivělý a chladný, převážně během nacpaného rozvrhu. Nejspíše proto, že jsem se vždy snažil zůstat pozitivní a povzbuzovat ostatní, když jsem se pak sám ocitl na hraně, našel jsem v sobě cizince.


Q: A jak se dostáváš z podobných stavů?
Mino: Taehyun jednou řekl, že mi závidí mou povahu, protože mám tendence být energetický s kýmkoli se setkám a kamkoli jdu. Také ale zmínil, že jsem někdy až přehnaně nadšený, i když to není nutné (smích). Ale i já mám občas chvíle, kdy se necítím dobře. Snažím se ze všeho nejvíce se podobných nálad zbavit, když jdu mezi lidi. Je mi jasné, že kdybych vypadal jako tělo bez duše, nedělalo by to dobrý dojem. Takže vždycky skončím u žertování a nesmyslů. Tak jako tak si myslím, že jsem celkem pozitivní osoba (smích).


Q: Snažíš se být zábavný u WINNER, BIGBANG i 2NE1, ale ne vždy ti to na 100% vyjde (smích). Je tady někdo, na jehož smysl pro humor žárlíš?
Mino: Jinwoo hyung je přirozený, sám o vtipech přemýšlím, než je řeknu, dokonce promýšlím i načasování, ale většinou to skončí u trapného smíchu. Ale když Jinwoo hyung něco náhodně řekne, vždycky to všechny rozesměje. Na druhou stranu si stojím za tím, že mám lepší aegyo (smích); kdykoli dělám aegyo, Seungyoon se přidává, Taehyun a Jinwoo se smějí, jak kdyby nebylo nic zábavnějšího a Seunghoon skládá komplimenty. Budu na tom nadále pracovat.


Q: Jsi právě na začátku, jako člen WINNER a jako Song Minho. Co je tvým největším cílem, pokud nějaký máš?
Mino: Dobývat svět. Podepsat smlouvu s NASA. Projít se galaxií? (smích) Možná to zní jako vtip, ale většinou tíhnu k surrealismu, ať už se jedná o kreslení nebo cokoli jiného. V případě kreseb máte vždy možnost vytvořit něco jiného. Podobně nerealistické sny možná zní divně, ale právě ony mi pomohly držet hlavu zdviženou. Mám za to, že mít vysoké cíle či sny je nezbytné pro lidi, jako jsme my, je to jako startovní bod.

No comments:

Post a Comment

Archive