About Wings of Winner


10/30/2014

WINNER Interview for Junon Magazine [November Issue]




Praštěné představení!

Seungyoon: Než začneme, rád bych vám představil členy. Taehyun je na podiu nebo fotce vždy cool, ale v soukromí je vážně roztomilý.

Taehyun: Ano, přesně takhle *udělá roztomilé gesto*

Seungyoon: A také má talent přeměnit své myšlenky na hudbu. Do jeho skladeb se lehce ponoříte a může je poslouchat prakticky každý. Byl jsem tím ohromen, když jsem je poprvé slyšel.

Taehyun: Děkuji. Mino je na stage hodně divoký a umí psát skvělý rap. Ale nenechte se opít rohlíkem: i když má hrubý rapperský hlas, je obvykle strašně roztomilý. To se bude líbit japonským slečnám. Na druhou stranu, v osobním životě je to hrozný blbeček, co pořád na něco zapomíná (smích). Jo, a taky je dobrý v imitování!

Mino: Například umím napodobit Taeyanga! V japonštině!

Ostatní: Taeyang! Kya!

Mino: *v Taeyangově hlase* Jste všichni připraveni? Jde se na to!

Ostatní: Je to vážně podobné!

Mino: Dobrý, nechte mě představit Seunghoona. Tenhle chlapík není jen obdarovaný tanečník, ale taky má čich na dobré písně a píše krásné texty. Na rozdíl od stereotypních myšlenek, jeho slova jsou něčím, co vám definitivně utkví v paměti. A teď Seunghoon v soukromí...

Hoon: Hehehehehehehe... *divný obličej*

Mino: Právě tohle je na něm úžasné! (smích) Ne, dělám si srandu. Je nevinný a vždy umí nahodit správnou atmosféru.

Hoon: Tak já představím Jinwoo. Kdybych ho měl popsat jednou větou, řekl byl, že je anděl! Jako nejstarší člen WINNER má vřelé srdce a vždy má pomáhá ostatním, přičemž často zapomíná na sebe. Také - jak sami můžete vidět - je vážně pěkný! Bohužel, když jsem jej poprvé potkal, tuhle jeho stránku jsem neviděl. Jinwoo byl zpočátku hodně zdrženlivý, ale to se změnilo. Nyní je více sebevědomý a není pochyb, že je úžasný!

Jinwoo: Děkuju moc! Podle mě má Seungyoon plno talentů, které mu umožňují dělat cokoli, co si zamane. Je dokonalý. Hodně toho ví o hudbě a dokáže tvořit muziku, která odráží jeho myšlenky. To je úžasný talent, nemyslíte? Seungyoon v soukromí… (ticho)

Seungyoon: To nemáš nic pěkného, co bys o mně řekl?

Jinwoo: Ale to víš, že mám! Ah, pořád se usmívá. Jako leader, zůstává pozitivně naladěn a je silný i během těžkých časů. Je naší zdí mezi zdravým rozumem a šílenstvím.



Každý den jsou jako Vánoce!

Jinwoo: V poslední době jsem závislý na japonských dramatech. Všechny jsou zajímavá. A taky mi to pomáhá v učení japonštiny. Mám rád Hero. Kimura Takuya je tam tak dokonalý!

Hoon: Myslím, že jsem závislý na posilování? Už nějakou dobu chodím pravidelně do fitka a cvičím. Kdybych si sundal oblečení, viděli byste pěknou vánočku! (smích)

Mino: Ačkoli to teď s naším rozvrhem nemůžu dělat, pokud budu mít čas, rozhodně něco nakreslím. Většinou jsou to jen kresby perem nebo tužkou.

Taehyun: Jsem trošku blázen do věcí, které pěkně voní, takže sbírám svíčky, šampóny, parfémy a další...

Hoon: Seungyoon je nejspíš závislý na skládání písní. Už se připravuje na naše další album.

Seungyoon: Uhm, vím, že je to nudné, ale mě vážně nebaví nic jiného, než tvorba písní (smích). Jsem velmi spokojený se skutečností, že naše album si vede tak dobře, ale zároveň mě to tíží. Chci naše další album vydat co nejdřív. Sotva jsme debutovali v Koreji a Japonsko a vyhráli jsme tolik show. Jsou to tak neuvěřitelné věci, až mám pocit, jakože se vznáším v oblacích.

Hoon: Jo, mám pocit, jako by byly Vánoce. Každý den dostávám od našich fanoušků dárečky a tak. Jsme hýčkáni kamkoli vkročíme. Jsem za to moc vděčný!

Mino: Začali jsme naše japonské turné 11/09. Je vážně skvělé vidět tolik různých míst v Japonsku. Jídlo je nejlepší! Chutnalo mi Motsunabe ve Fukuoce, Tebasaki v Nagoya.... Sakra, dostal jsem na ně chuť...

Taehyun: Líbil se mi sníh v Hokkaidu. A to je pořád jen září! (smích)


Ideální typ! Jsou Busanští kluci stejní jako ti z Kyushu?

Hoon: Rád jdu s módními trendy, bylo by proto fajn, kdyby taková byla i moje dívka. Je taky hezké, když se dívka obléká jednoduše a roztomile. A co se povahy týče, líbí se mi, když má člověk vlastní názor a je neústupný.

Jinwoo: Mým ideálním typem je někdo se světlou pokožkou a roztomilým obličejem. Líbí se mi, když jsou holky tak akorát, ani tlusté, ani příliš hudebné. A nerad bych, aby nosila podpatky, protože by byla vyšší než já. Bylo by fajn, kdyby měřila tak kolem 164 cm.

Seungyoon: Můj typ je blízký tomu Hoona. Mám rád někoho, kdo má svůj vlastní styl a osobnost. Rovněž mám rád ty, co do všeho, co dělají, dávají vše. Přijde mi to atraktivní. Ohledně vzhledu... Myslím si, že proporce jsou důležité, ale nebudu to tady moc rozebírat. Dívka, která má všechno stejně dobré... možná?

Mino: Je vtipné, že mám rád holky, které mají stejný smysl pro humor jako já. Ano, přiznávám, jsem vážně trouba, takže pokud bude moje holka schopná být trouba se mnou, bylo by to fajn. A kdyby se tak fakt stalo, myslím, že bych s ní chtěl vytvořit nějaké komediální duo nebo skupinu. (smích)

Taehyun: Líbí se mi někdo, kdo má silné srdce a tělo! Dle mého vypadám dobře a na první pohled působím jako bad boy (smích). Ale ve skutečnosti jsem hrozně upovídaný, proto bych rád chodil s někým, kdo není tichý. Nebudu se snažit svou dívku kontrolovat. Myslím, že jsem ten typ kluka, kterého není těžké oslovit. 


Src.: WithWinner

No comments:

Post a Comment

Archive