About Wings of Winner


10/29/2014

WINNER Interview for 'and Girls' Magazine



Rádi vás poznáváme, jsme WINNER!


Q: Gratuluji k japonskému debutu. Mohli byste se, prosím, představit?
Seungyoon: Jsem leader WINNER, Seungyoon. Mým kouzlem je úsměv a silný hlas!


Q: Tvoje japonština je dobrá!
Hoon: Seungyoon je z nás nejlepší. Mohl by klidně dělat nějakou talkshow… Oh a já jsem rapper a choreografem WINNER, Seunghoon. Obvykle jsem celkem duchem nepřítomný, ale na stage je to úplně jiný příběh!

Jinwoo: Jsem nejstarší člen s největšíma očima a roztomilým obličejem, Jinwoo (lol)

Mino: Jsem energetický rapper Mino!

Jinwoo: Mino je taky ten nejvtipnější!

Hoon: Obvykle mezi sebou hodně žertujeme. Mino má z nás i nejtmavší kůži.

Taehyun: Jsem nejmladší člen, Taehyun. Jsem známý pro svá obočí, která vypadají jako znak . Ze svého obočí jsem měl kdysi komplexy, ale fanoušci mi říkají, že se jim líbí, takže teď mi přijde, že mi spíš dodávají na osobním kouzlu.

Hoon: Taehyuna obklopuje jakýsi záhadná aura. A přestože je nejmladší, je z nás nejvíc sexy.


Q: Pokud byste měli popsat hudbu WINNER a co je pro skupinu jedinečným, jaká slova byste použili?
Seungyoon: Pokud byste nás porovnali podle barev od bílé k černé, definitivně bychom byli skupina, která usiluje o černou, tedy první místo.

Jinwoo: Wow, zníš fakt chytře, Seungyoone!

Seungyoon: Nezáleží na tom, jakou barvu smícháte s bílou, protože se stejně nakonec změní, stejně tak, pokud pomícháte mnoho barev dohromady, nakonec vznikne černá. Proto chci, abychom byli jako tato barva.


Q: To také souvisí s vašimi hlasy, které jdou od velmi nízkých až po vysoké a také odlišnými hudebními žánry v albu. Jste barevná skupina, o tom není pochyb. Mohli byste se s námi podělit o oblíbené skladby z alba? 
Hoon: Mám rád Empty. Je to ten typ skladby, který vám uvízne v uších a nutí vás si jej přehrávat pořád dokola.

Seungyoon: Doporučil bych Color Ring, tedy skladbu, kterou jsem stvořil já. Je to píseň o lítosti, smutku a zlomeném srdci. Je to pro lidi, co tyhle emoce zažili.

Jinwoo: V mém případě je to Don't Flirt. V jedné části se zpívá: 'Prosím, nedívej se na nikoho jiného tak, jak se díváš na mě.' Myslím si, že kdybych byl zamilovaný, něco podobného bych řekl své dívce.

Mino: Jinwoo je žárlivý typ. A já bych rád doporučil Love is a lie. Je to asi nejrychlejší skladba z našeho alba a dobře se poslouchá.

Taehyun: Confession. Je to mé sólo (lol). Dobře, to není ten důvod. Spíš je to píseň, kde se vyznáte osobě, kterou milujete a přejete si, aby s vámi zůstala napořád. Má to krásnou melodii, jakou podle mě budou mít japonští fanoušci rádi. Kdyby to bylo možné, rád bych Confession slyšel v nějakém drama o lásce.


Q: Změna tématu: Rád bych se vás zeptala na vaše pocity z Japonska? 
Hoon: Všechno jídlo je moc dobré! Hrozně moc chci zkusit Castella z Nagasaki. Zaslechl jsem, že se k tomu váže příběh, jenž je v oběhu už více, jak sto let. Takže pokud se dostaneme do Nagasaki, rozhodně to chci zkusit.

Seungyoon: Unagi bento, co jsem jedl v Nagoya bylo taky výborné!

Jinwoo: Během dómového turné BIGBANG jsme na občerstvení dostali jablka z Aomori. Nikdy jsem nejedl tak dobré a šťavnaté jablko.

Mino: Zbožňuju Natto! Taky si pamatuju, jak jsme navštívili společně se Seunghoonem Kawagoe a tančili s babičkami. Bylo to skvělý!

Taehyun: Miluju Sapporo. Scenérie v Sapporu jsou nádherné. Až se ožením, rád bych tam vzal svou manželku.


Q: A nakonec, zpráva čtenářům.
Seungyoon: Rád bych poděkoval všem japonským fanouškům, co čekali na náš debut. Budeme i nadále tvrdě pracovat a dělat hudbu, při jejímž poslechu se budete cítit jako králové světa. Tak nás prosím, i nadále, podporujte.

Všichni: Ano, přesně tak, podporujte nás!

No comments:

Post a Comment

Archive