About Wings of Winner


11/02/2014

WINNER Interview for S Cawaii Magazine



Q: WINNER, skupina, která se zrodila z obrovského survival programu. A na konci byla epická bitva.
Jinwoo: Pokaždé, když zaslechnu nebo jsem sám svědkem odchodu nějakého trainee, strašně mě to zabolí. Myslím si, že my se stali WINNER proto, že jsme si věřili navzájem a překonali každou překážku.

Mino: Od našich sunbaenims jsme získali hodně rad. Sám si nejvíc pamatuju, když jsem natáčel pro Taeyangovo MV. Taeyang video natáčel tři dny, ale vůbec nevypadal unaveně. "Dělám něco, co miluji, proč be mě to mělo unavovat?" řekl mi šťastně a nadšeně. Když mám těžké chvíle, myslím na jeho slova.


Q: Také vyšlo vaše japonské album!
Seungyoon: Vytvořili jsme jej z hloubky našich srdcí. Má oblíbená píseň je Go Up, která vznikla při poslední bitvě WIN. Je pro mě hodně důležitá.

Hoon: Mám rád Empty. Měl jsem takové to nutkání poslechnout si ji znova, když jsem ji slyšel poprvé.

Taehyun: To já zase zbožňuji Don't Flirt. Text je zábavný, rád bych si ji zazpíval někde na karaoke.

Jinwoo: Líbí se mi Taehyunovo sólo Confession. Pokud byste něco zazpívali dívce, které se chcete vyznat, myslím, že by byla nadmíru potěšena.

Mino: Moje sólo! I'm Him. Na tenhle beat se lehce tančí a je velmi energetický.

Seungyoon: Také bych rád měl turné jako naši BIGBANG sunbaenims!

Taehyun: Jo a k tomu bych chtěl zažít plno nových zkušeností a také zkusit nějaké variety shows, herectví a další věci.

Hoon: Mám dvě sestry a obě zbožňují japonské umělce, takže sledují jejich programy a mají jejich fotky. Rád bych proto potkával děti, které by ve svých peněženkách taky měly moje fotky.


Q: Co si myslíte o S Cawaii?
Seungyoon: Mám slabost pro čepky a ta šedivá, co byla dneska ukázána, se mi moc líbila.

Mino: Dlouhé sukně jsou roztomilé. Riflovina taky není špatná.

Taehyun: Taky si myslím!


Q: Kam byste šli na rande?
Taehyun: Mám radši nějaké formální akce, než randění, takže bych radši zašel na nějakou módní party.

Jinwoo: Třeba na výletní plavbu?

Hoon: Kempování! Jízda autem, BBQ, rybaření a instantní nudle.

Mino: Oh! Stejně tak bych to chtěl i já... Nebo si zajet někam na venkov.

Seungyoon: Já chci jen držet ruku své přítelkyně a procházet se s ní po místech jako jsou Shibuya, prostě po místech plné lidí...

Taehyun: Polibek?

Hoon: Vyznal by ses jí tam?

Seungyoon: Ano (smích) Zazpíval bych ji Taehyunovu píseň!


Taehyun: Tak to by bylo nejlepší! (smích)

No comments:

Post a Comment

Archive