About Wings of Winner


12/30/2014

WINNER Interview for STAR1 Magazine



Jinwoo

Q: Se svým krásným obličejem působíš jako visuál WINNER. Jak bys ty sám ohodnotil svůj výzor?
Jinwoo: Podle mě si to lidé myslí proto, že mám velké oči. Každý má svůj názor na to, co je pěkné, takže mi nepřijde, že by to byl zrovna nejlepší kompliment. Možná to je i proto, že mé oči, nos a rty jsou hezky vymezené a blíží se jakési představě krásného muže? Pokud mám sám zhodnotit svůj vzhled… je to trochu trapné, ale myslím si, že je průměrný.

Q: Tak tedy, kdy si o sobě myslíš, že vypadáš dobře?
Jinwoo: Hned po sprše. A taky čas od času, když se na sebe podívám do zrcadla, si prostě pomyslím ‚jo, dneska ti to sluší‘.

Q: Kdo je podle tebe nejúžasnější člen?
Jinwoo: Taehyun. Dobře vypadá, ale já mu nejvíc závidím jeho jiskru. Jako muž má plno skvělých aspektů. Počínaje účesem, který nesluší jen tak někomu, smyslem pro módu konče. Je vážně úžasný.

Q: Ve WINNER TV jsi působil jako čistá a křehká osoba, ale tos‘ nejspíš musel změnit, abys přežil v zábavním průmyslu. Musel ses stát silnějším, nemám pravdu?
Jinwoo: Ano, také si myslím. V poslední době naštěstí moc nebrečím, už ani smutné filmy mě tolik nedostávají jako kdysi a to mě upřímně překvapuje. Ale nedávno Seunghoon spadl z pódia a i když to ostatní neviděli, plakal jsem, jak Seunghoona odnášeli. Bylo to hrozně bolestivé. Musím se stát ještě silnějším, abych se mohl starat o své dongsaengy.

Q: WINNER TV nám také ukázala scénu, kde ti trvalo tři hodiny dostat se na místo, které bylo vzdálené 10 minut. S tvým orientačním smyslem je to asi hodně vážné, co?
Jinwoo: Za celý svůj život jsem o tom ani jednou nepřemýšlel, ale teď se sám sebe musím ptát, proč jsem tehdy jednal tak stupidně. Obvykle totiž místa nacházím rychle. Když jsem se tenrkát dostal z metra, byla tam tabule se směrem k Tokyo Tower, ale já ji neviděl... a nejspíš, i kdybych ji viděl, nepomohlo by to, protože bych jí nerozuměl.

Q: Kdy nejvíce toužíš po teple domova?
Jinwoo: Když jsem nemocný nebo chci být obskakovaný. V poslední době jsem příliš zaneprázdněný, tak nemám čas nad ničím podobným přemýšlet, ale občas mám chuť, aby mě někdo obskakoval. A tehdy myslím na domov.


Seunghoon

Q: Tvůj klidný tón i hlas jsou definitivně tvým kouzlem. Je to úplně něco jiného, než známe od obvyklých mužů z Busanu.
Seunghoon: Vždycky jsem si toho byl vědom, ale jsem rád, že jste to zmínila. Odjakživa jsem toužil spíše po hrubém hlase, jaký má Mino. Až doteď jsem si nemyslel, že by můj vlastní zněl mužně. Počítám, že s WINNER si získal nějaké kouzlo a za to jsem moc rád.

Q: Režie scény, kterou jsi předvedl na KPopStar, byla velmi působivá. Děláš podobná aranžmá i pro WINNER?
Seunghoon: V poslední době na tom tvrdě pracuju. Z počátku to bylo jen něco, co jsem dělal rád, ale nyní se to stává spíše něčím, co dělat musím a to může být občas stresující. Nicméně, stále to mám rád a věřím si v tom nejen já, ale i společnosti, jinak by mě to nenechala dělat. Abych jim jejich důvěru nějak oplatil, tvrdě makám.

Q: Vycházíš s ostatními soutěžícími SBS dobře? S kým se nejvíce přátelíš?
Seunghoon: Nemůžu zvolit jen jednu osobu. Stále se scházím a přátelím s těmi, se kterými jsem bydlel v dormu. Vzájemně se podporujeme a dáváme na sebe pozor. Všichni tvrdě pracujeme a jsme zaneprázdnění, takže se nemůžeme vídat tak často, jako předtím.

Q: Fanoušci ti říkají Seri (Dominantní Lee). Jsi opravdu v týmu natolik dominantní osobností?
Seunghoon: O tom vím! Nikdy předtím jsem neměl nickname a tohle mě těší. Důvodem je nejspíš to, že mám na starosti naše vystoupení a to na mě může házet dominantní světlo, navíc vystoupení často vyžadují někoho, kdo vede. A to bude asi ten druhý hlavní důvod. Ne že by mi to vadilo, haha.


Mino

Q: Když jste se sešli s věštcem, řekl, že budeš mít hodně problémů s ženami, ale jak je to ve skutečnosti?
Mino: Je to komplikované. S našimi fanoušky (smích). Dělám si srandu, není to tak, že bych nebyl ve škole populární, ale v poslední době jsem příliš zaneprázdněný, než abych si to mohl potvrdit.

Q: Ze své underground scény sis vysloužil velké uznání. Můžeš nám o té době něco říct?
Mino: Tehdy jsem nebyl moc známý, ale hodně jsem kolaboroval a konstantně vystupoval. Bylo to fyzicky hrozně vyčerpávající, protože jsem kombinoval trainee a underground život, ale byl jsem šťastný. Žít život, ve kterém děláte to, co chcete, je něco, co vás činí šťastným už jen tím, že se tak děje. Po pravdě, mým snem bylo stát se rapperem, ne idolem. Ale zatímco jsem si procházel životem trainee, stal jsem se idol rapperem s vlastní barvou. V mých textech jsem na svůj předchozí život často narážel, protože rád vzbuzuji zájem. Ať už je to minulost nebo přítomnost, oboje mě činí šťastným.

Q: Byl jsi původním leaderem WINNER. Chtěl bys někdy svou pozici zpět?
Mino: Seungyoon svou práci odvádí dobře, takže ani ne. Vlastně, když jsem byl leaderem, cítil jsem, že v něčem zaostávám a to něco Seungyoon skvěle zastoupil. To mi dokázalo, že Seungyoonovi pozice leadera sedí lépe. Když potřebuji, vyjádřím se k tématu a podám své návrhy. Naše komunikace funguje dobře, takže ne, opravdu ne.

Q: Jsi starší bratr, který má mladší a krásnou sestru, která rovněž byla ve skupině. Je ve WINNER člen, kterému bys jí představil?
Mino: Ne. Rozhodně ne.

Tak zkus na nich zvolit to dobré a vytvoř z toho novou osobu.
Mino: Hmm, Seunghoonův humor, Seungyoonova vřelá, ale silná osobnost? Ah, moc se omlouvám, ale tohle nejde. Ne, když se jedná o mou mladší sestru (smích).


Seungyoon 

Q: Smažená indická rýže, kterou jsi zmínil během Starcast se dostala na první místo vyhledávání v Naver.
Seungyoon: Je to jídlo, které mi doporučil známý a je opravdu dobré. Jím ho v poslední době vážně moc. Párkrát jsem ho dokonce jedl tři dny v kuse. Skutečně smaženou indickou rýži doporučuji. Nicméně jsem si ani ve snu nepředstavoval, že by se to mohlo dostat na první místo ve vyhledávání. Pro příště s sebou vezmu všechny členy a vyfotíme fotku nasigoreng jako důkaz.

Q: V rádiu jsi zmínil, že bys chtěl zase hrát. Jaký žánr a role by to měla být?
Seungyoon: Nemám nějaké speciální přání. V současné době se musím plně věnovat své práci zpěváka, ale pokud dostanu možnost, tvrdě se připravím a ukážu perfektní hraní v jakékoli roli.
"Změna je klíčem k úspěchu," tohle rčení mám rád. V podobném duchu bych chtěl zkusit zahrát různé role.

Q: Ze všech songů, které jsi stvořil, ke kterému máš největší vztah?
Seungyoon: Cítím něco ke všem. Jedno rčení říká, že 'nebolí jen jeden prst, když si ukousneš všechny‘. V mém případě jsou písně, co jsem stvořil, jako moje děti. Mám vztah jak s těmi vydanými, tak i nevydanými skladbami. Abych zvolil jen jednu…? To je skutečně kruté.

Q: Vychází dobře s ostatními soutěžícími Superstar K2? Máš nějakého favorita, kterého podporuješ?
Seungyoon: Před nějakou dobou Park Boram skončila své propagace a poslala nám povzbuzující zprávu. Bylo to od ní moc hezké. Během Superstar K jsme spolu často debatovali. Ale celkově je hodně lidí, kteří mě podporují a nikdy na mě nezapomínají, ačkoli jsem sám zaneprázdněný a tak se s nimi nemůžu vidět moc často. Je mi to vždycky líto a zároveň cítím vděk.

Q: Máš v plánu další sólo aktivity?
Seungyoon: Kdybych dostal šanci, tak možná, ale teď myslím jen na WINNER. Ale po čase bych to chtěl znovu zkusit.

Q: Jak tě tak poslouchám, zdá se, že sis dal práci se svým dialektem. Muselo být těžké se jej zbavit.
Seungyoon: Ani ne. Lidé, se kterými se setkávám, používají standardní jazyk a tak jsem jej začal používat také. Když jsem sám se Seunghoonem, náš dialekt se přirozeně objeví, aniž bychom o tom vůbec věděli. Ale jakmile jsme se všemi členy, nepoužívám jej. Je to silně ovlivněno tím, s kým zrovna jsem. Myslím si, že nejlepší metodou je nestresovat se a normálně mluvit.


Taehyun

Q: Ohledně tvého stylu a účesu se na internetu vedou celé diskuze. Máš pro nás nějaký stylistický tip?
Taehyun: Hodně se zajímám o módu. Hlavně se snažím využít mnoha různých stylů. Když mám volno, koukám na zahraniční módní show slavných značek. Od malička dělám nějaké sporty, tudíž mám vypracované nohy. Kdybych měl dát tip lidem, jako jsem já, bylo by to, aby nosili boty nad kotníky, protože to vypadá lépe. Také není od věci vyzkoušet si kalhoty před jejich koupí. Musí dobře sedět. Nekupujte je podle šířky pasu, ale délky a šířky jako takové.

Q: Máš nějaké svízele jako maknae WINNER? Který hyung tě nejvíc rozmazluje a kdo je naopak víc jako dongsaeng hyung?
Taehyun: Ne, nemám. Náš tým nemá nějakou hierarchii, co by komunikaci s hyungy dělala těžší. Než abych řekl, kdo mě nejvíc rozmazluje nebo mi věnuje pozornost, řeknu, že jsme si všichni blízcí. A vlastně je mi příjemnější, když se o mě jako o maknae nestarají. Jsme přátelé. Ale v případě hyunga, co se chová jako dongsaeng, to bude Jinwoo hyung. Už od první chvíle jsem měl vždycky pocit, že je maknae. On i mladě vypadá. Má i své hyung chvíle, ale jinak je hrozně nevinný a úplný maknae.

Q: Máš 5:5 účes, rovné obočí, mužnou osobnost a další rozmanitá kouzla. Co ty sám považuješ za nejlepší?
Taehyun: Je trapné na to odpovídat… Nemyslím si, že by můj obličej byl nějak extra atraktivní na první pohled. Pokud jste mě neviděli, tak jste mě neviděli. Ale když už se na mě zaměříte, myslím, že mám celkem nezapomenutelný aspekt? Ale než abych zvolil jednu věc, není lepší prostě jen říct, že mám několik specifických věcí, které dohromady vytváří mé kouzlo?

Q: Jak dlouho ještě uvidíme tvůj 5:5 účes? Máš v plánu vyzkoušet i něco jiného?
Taehyun: Neplánuji zůstat u jednoho. Chci vyzkoušet i něco dalšího. A jak zestárnu, chci i kratší vlasy, protože krátký účes je mužnější. Důvodem, proč jsem si nechal narůst vlasy je naučit se větší trpělivosti. Jenže pak jsem zjistil, že mi 5:5 sluší a stal se ještě trpělivějším, takže jsem vlastně zabil dvě mouchy jednou ranou.

No comments:

Post a Comment

Archive