About Wings of Winner


1/21/2015

WINNER Interview for Croissant Magazine

ibsh5VpatpIhYM


Mladší sourozenci BIGBANG sotva debutovali v Koreji a už je máme tady v Japonsku. Setkali jsme se s nimi, abychom odhalili jejich kouzlo.


Q:  Co na vás ve WIN zanechalo největší dojem?
Taehyun: V mém případě to byla tisková konference, která se konala před samotným začátkem WIN. Do té doby jsme nikdy neopustili tělocvičnu. Tu nervositu nikdy nezapomenu.

Seunghoon: Byli jsme zvyklí, že musíme každý měsíc přijít s novou písní a tancem: To ta myšlenka, že bych mohl být z YG vyhozen, mě dělala náladovým.

Jinwoo: Ale jen díky tomu se nám nakonec začalo dařit.


Q: Debutovali jste s písní Empty a vyhráli hned po prvním vystoupení na hudební show.
Seungyoon: Neměli jsme žádné starosti, když jsme debutovali, naopak jsme byli poněkud sebevědomí, ale ani ve snu jsme si nepředstavovali, že bychom mohli vyhrát. Oslavili jsme to pořádnou porcí kuřete společně se štábem. Moc jsme si ale neodpočinuli, protože nám pomalu co hodinu někdo volal a gratuloval nám nebo naopak informoval o stavu hitparád.

Mino: Ten den jsme byli proti Block B. Býval jsem jejich součástí. Když jsme vyhráli, byli tak šťastní jako by to byli oni, kdo vyhráli. To mě skutečně zahřálo u srdce.

Seunghoon: Když jsem si konečně uvědomil, že jsme vyhráli, otočil jsem se a spatřil Mina, který se objímal se členy Block B a ne WINNER...

Mino: WINNER jsou samozřejmě nejdůležitější!


Q: Žertujete mezi sebou a asi spolu i dobře vycházíte, když ale přijde na hudbu, jste hrozně vážní. Hlavně leader Seungyoon, který si sebou dokonce nosí i bloček, kdyby jej něco napadlo.
Seungyoon: Před WINNER jsem byl sólo zpěvákem. Tvořil jsem hlavně rockové písně, ale teď zkouším všechyn žánry. To proto, že chceme zabruslit do všech koutů hudby a podmanit si rozmanité žánry. Chceme jim dát naše barvy.


Q: Předmět, bez kterého nemůžete být?
WINNER: Banner od YG
Seungyoon: Sešit s písněmi
Jinwoo: Oblíbený polštářek
Mino: Můj batoh, všude jej sebou nosím, je jako můj přítel.
Taehyun: Peněženka.
Seunghoon: Parfém

 
Crds.: WithWinner
CZ: Syrinox

No comments:

Post a Comment

Archive