About Wings of Winner


1/19/2015

JinHoon's Honest Interview for ELLE Korea





Q: Jaké máš pocity, když teď propaguješ jako člen WINNER?
Hoon: Necítím se jako celebrita. A to ani, když jsme ve vysílání, připadá mi to spíš jako polní výlet. Zrovna nedávno jsme natáčeli první variety show, Weekly Idol. Byl jsem ohromený, jak lehce dokázal Jung Hyungdong dělat vtípky.


Q: Na čem jste v debut albu WINNER pracovali nejvíce?
Hoon: Podle mě to bylo hledání sebe sama. Nejtěžší definitivně bylo najít specifickou barvu pro WINNER, která by byla odlišná od ostatních umělců YG a i dalších idol skupin. Kamkoli totiž jdeme, se nás vždycky ptají, čím se lišíme od BIGBANG.

Jinu: To je hrozně těžké zodpovědět, protože jim nesaháme ani po kotníky.

Hoon: Nicméně YG nám dala stylové image a snad i naše barvy se během propagací postupně přimíchaly.


Q: Proč jste se chtěli stát zpěváky?
Jinu: Když jsem byl ve čtvrťáku na střední, začal jsem se zajímat o herectví a přihlásil se na akademii. Předtím jsem nikdy neměl nějaký konkrétní sen a ani se moc dlouho na akademiích nezdržoval. Jenže něco mě na herectví táhlo. Byl jsem zvědavý. Později jsem se přes známého dostal k soukromému konkurzu a stal se YG trainee.

Hoon: Vždycky jsem si myslel, že mám nějaký talent. Už od malička miluji tanec a ten pocit, když stojíte na jevišti. V devatenácti jsem přišel do Seoulu s několika kamarády. Říkal jsem si, že se svým potencionálem musím něco udělat. Neměl jsem specifický cíl, když jsem se objevil v KPOP STAR. Byla to taková výzva.


Q: Ale když program skončil, YG ti nabídl místo trainee a tys souhlasil.
Hoon: To bylo mé děkuji. Tak jako tak bych se pokusil do YG dostat, ať už na pozici choreografa nebo tanečníka. Zeptali se mě, jestli chci být zpěvákem nebo tanečníkem. Dostal jsem luxus volby a tak jsem si také zvolil. Poté, co jsem vstoupil do společnosti, mě YG přidal k Seungyoonovu týmu. Tehdy neměl ani jednoho tanečníka, takže to pro mě bylo perfektní.


Q: Jinwoo, tys měl nejdelší trainee periodu, že?
Jinu: Myslím si, že díky tomu jsem dospěl a hodně se změnil. Původně jsem byl stydlivý a ani jsem pořádně nemluvil a taky jsem se před lidmi cítil trapně. Něco mě naučila přímo společnost, ale pak tu je mnoho drobností, co jsem se musel naučit sám, abych přežil jako trainee. Samozřejmě, jednou jsem to už nemohl vydržet a utekl jsem, protože jsem byl naprosto vyčerpaný. Vydrželi to asi půl dne, pak mi zavolali a já se vrátil zpět.

Hoon: To budeme mluvit jen o minulosti?


Q: Měli bychom si povídat o randění, třeba? První láska? Ideální typ?
Jinu: První lásku jsem poznal na konci nižší střední. Když s někým chodím, jdu do toho naplno. Myslím, že tohle bych měl změnit, jenže teď randit nemůžu a tak k tomu ani nemám příležitost. Můj ideální typ je milá dívka, která má ráda jenom mě. S živou povahou a klidně by mohla někdy i vést.

Hoon: Nemám tolik zkušeností s randěním, abych si mohl stěžovat. A navíc mám příšernou paměť, ze všech svých přítelkyň si pamatuju jen pár. Celkově jsem ten typ člověka, co rychle zapomíná. Ideální typ... taková dívka, která ví, co chce a není namyšlená. Dívka, která má podobný způsob myšlení jako já, mi také nevadí, ale není to můj ideální typ. Vlastně mi přijde, že si sednu s kýmkoli.


Q: Jaké máte koníčky?
Jinu: Když jsem ve stresu, hraju hry nebo koukám na variety shows. To mi hodně pomáhá se uvolnit, protože když se soustředím na jednu věc, nevnímám ostatní.

Hoon: Rád chodím ven s přáteli a povídám si. Mám skupinku přátel, se kterou jsem se setkal na střední. Vyrostli jsme spolu a rozvíjeli naše taneční dovednosti. I teď je to pořád sranda, když se sejdeme.


Q: WINNER jsou na stage plní luxusu, jak je to s módou mimo pódium?
Hoon: Když nad tím teď přemýšlím, je to celkem dětinské, ale jako malý jsem byl mezi prvními, kdo nosil roztrhané rifle a řetízky kolem pasu do školy. Popravdě, kdybych měl výjimečný vzhled, nezajímal bych se o módu, ale protože můj obličej není nic extra, věnoval jsem se oblečení a dalším aspektům. Původně se mi líbila móda ulic, ale teď mám raději jednoduché a klasické styly. Jen se vyhýbám drahým věcem.

Jinu: O oblečení jsem se nezajímal. Koupil jsem to, co mi doporučila prodavačka. Teprve až díky ostatním jsem byl schopen se naučit, co mi sedí a co ne.

Hoon: Jednou jsem s Jinwoo hyungem zašel do obchodu, kam často chodil a málem jsem něco vzteky rozbil. Ta prodavačka prostě nedokázala přestat doporučovat divné oblečení, které Jinwoo hyungovi vůbec nesedělo.

Jinu: Haha, od té doby jsem tam nebyl.


Q: Změnil se váš život, když jste se stali WINNER?
Jinu: Žil jsem v představě, že nikdy nepoletím letadlem. Dokonce jsem se i na tradiční školní výlet na Jeju plavil. Ale jakmile jsme začali s dóm turné, poprvé jsem letěl. A teď si dokonce piju kafe za 10.000 wonů!

Hoon: Nyní hrdě píšu 'zpěvák' na přistávací kartu a na celní prohlášení. To je něco, co se změnilo. Když jsem byl trainee, psal jsem cokoli mě napadlo. Cestovatel nebo umělec na volné noze, spisovatel, básník a podobně… Nebylo nic, co by mohlo specifikovat, kdo já, Lee Seunghoon, jsem, ale to se změnilo, když jsem získal jméno WINNER.


Q: Jaké byly tvé první narozeniny ve WINNER?
Jiinu: Měli jsme turné v Japonsku. Členové i fanoušci mě překvapili přímo na stage. Bylo to poprvé, co mi popřálo tolik lidí. Dokonce jsem od členů dostal i dárky! Ale od příštího roku jsme se rozhodli, že si nic dávat nebudeme (smích).


Q: Jsme zvědaví, co jste si o sobě mysleli, když jste se poprvé potkali.
Jinu: Sedíme se si s Hoonem. V každodenním životě, on vede a dobře zvládá všechny možné situace, ale i když je jako hyung, má velmi něžné srdce.

Hoon: Jinwoo hyung je nejnevinnější člověk, co jsem v Seoulu potkal. Když se dostane do nějaké situace, prostě ji přijme. YG je jako společnost. A do té nemůžete vstoupit, pokud nemáte talent, nejste genius nebo dobře nevypadáte. Nicméně, Jinwoo hyung je někdo, koho jsem spíše potkal v sousedství nebo ve škole. Tak nějak bych to popsal.


Q: Chcete se podělit o nějaké pocity, co jste měli, když jste vyhráli první místo v music show?
Hoon: No vzhledem k tomu, že jsme vyhráli hned potom, co jsme debutovali, tak jsme byli hlavně ohromeni. Bylo to nečekané.


Q: Jde vidět, že máte fanoušky i v zahraničí. Náš Twitter okamžitě získal nové followery.
Hoon: To díky youtube! A taky proto, že jsme pod dobrou agenturou a užíváme si výhod od skvělých sunbae. Před oficiálním debutem jsme se podíleli na koncertech BIGBANG a 2NE1. Taky jsme stanuli v dómech, před 50.000 diváky. Nová místa, jídlo a zkušenosti byly skvělým a příjemným bonusem.


Q: Není to trochu prudký a rychlý start?
Hoon: Společnost do všeho investovala tolik peněz, že by byl problém, kdybychom tohoto nedosáhli. Nemyslíme si, že bychom byli hodně populární. Budoucnost je rovněž důležitá.


Jinu: Chci tvrdě pracovat, abychom dostali rookie cenu na konci roku. Budeme schopni toho dosáhnout?

No comments:

Post a Comment

Archive