About Wings of Winner


10/26/2014

10Q&A Interview pro IZE Magazine: Kang Seungyoon



Q: Když jste byli v show Naver Starcast, spíš jsi ostatní doplňoval, než abys vedl konverzaci.
Seungyoon: S tímhle jsem se nejspíš už narodil. Jsem ten typ osoby, co do všeho jde po hlavě, proto tak rád skáču lidem do řeči (smích). Samozřejmě, že někdy musím převzít otěže, abych pomohl členům. Neustále děláme hodně interviews a objevujeme se v televizi, i tak mám ale pocit, že nám pořád něco chybí. Oproti ostatním jsem trochu zkušenější, takže mám tendence přeříkávat věci, co nevyzněly dobře, abychom si nepřivodili nepříjemnosti.


Q: Měli jste hodně různých akcí, ale zatoužil jsi někdy během nich i po nějaké korejské show?
Seungyoon: Bylo by vážně skvělé, kdybychom se s našimi fanoušky mohli setkávat častěji. V poslední době na ně skoro vůbec nemáme čas. Náš program je nabitý nejen v Koreji, ale i Japonsku. Vlastně Japonské turné bylo naplánováno ještě dřív, než náš debut a každý den máme nadraný.

Sem tam si říkám, že by bylo fajn si po návratu do Koreje trochu odpočinout, ale když už se domů dostaneme, snažíme se spíš setkat s publikem, například skrze variety show nebo fan-signing eventy.


Q: V jakém programu by ses rád objevil?
 Seungyoon: Rozvodně ve variety. Ale myslím si, že bychom se měli objevovat přinejmenším ve dvou. Mino a Seunghoon jsou skvělá dvojice, nebo Seunghoon a Jinwoo. Ti jsou taky vtipní. Jinwoo obzvláště a to ani většinou nemá v úmyslu být vtipný. Seunghoon jednou řekl, že pokud on a Mino jsou ti, co do Jinwoo neustále ryjou, on je ten, co je dostane do kolen jednou ranou, haha.


Q: Vy si snad děláte srandu jeden z druhého nonstop.
Seungyoon: Vzhledem k tomu, že jsme spolu nestrávili tolik času, jako BIGBANG, snažíme si užít každý moment. Často padají otázky jako: "Máte nějaké zajímavé historky z trainee dnů?" nebo "Co se stalo, když jste byli v zahraničí?" A my nemáme skoro co říct. Většinou jsme jen trénovali, nebo dělali to, co nám bylo řečeno. Ani teď nemáme moc času, abychom si mohli udělat nějaké pěkné vzpomínky, tak se alespoň snažíme, aby čas, který spolu trávíme, byl příjemný. Například, pokud Mino začne s aegyem, Seunghoon přidá nějaké roztomilé scénky.


Q: Kromě té hezké stránky, měli jste už i nějaké vážnější rozmluvy?
Seungyoon: Sem tam, hlavně, když nám štáb říká své názory a my se pak snažíme jako skupina zlepšit. Co se mě týče, cítím se teď mnohem líp, než když jsem se stal leaderem ve WIN. Tehdy jsem musel zastávat roli toho, kdo je zkušenější a pomáhat ostatním, ale teď už to není tolik třeba, protože jsme všichni na stejné lodi. Také nemám pocit, že bych byl nějak zatížený, protože nejsem nejstarší, ačkoli jsem leader.

To Jinwoo a Seunghoon se starají o každodenní věci a podobně a to až do takové míry, že já nemám na práci skoro nic. Díky nim jsem byl schopen přemýšlet nad tím, co bych jako leader ještě mohl vylepšit. Prostě se snažím být dobrý ve zpěvu a dalších věcech, myslím, že to je má role.


Q: Cítíš, že by ostatní mentálně vyspěli, jak se podíleli na tvorbě alba?
Seungyoon: V určitých aspektech určitě. Zaměstnanci společnosti se nám ze začátku snažili pomáhat, nicméně, jak jsme na tom pracovali, došlo nám, že se budeme muset podílet více sami, protože album ztrácelo náš styl. Taky jsme nakonec i skládat. Díky tomu jsme byli schopni vidět, jak sami sebe připravujeme na debut.

Měli jsme starosti, že budeme znít jako amatéři, ale nakonec jsem za to rád. Také jsem vděčný všem z YG, co nás podporovali a přijali mezi sebe.


Q: Možná to teď tak dobře vidíš kvůli všemu, co jste dokázali za tak krátkou dobu.
Seungyoon: Jenže když přemýšlíme o našich úspěších, jako to, že jsme se umístili na druhém místě na Oriconu nebo na prvním v různých hitparádách, spíše, než abychom si říkali, co jsme dokázali, jsme vděční všem, co nám tohle umožnili.

Podle mě jsme díky tomu neztratili nic z naší skromnosti, naopak jsme se stali ještě skrovnější. Samozřejmě jsme si vše ale ještě plně neuvědomili, jak je toho na nás moc. Možná nám to všechno dojde až na konci roku, pokud obdržíme nějakou cenu nebo tak.


Q: Kdybys měl porovnat sebe se svým pre-debut já, jak moc ses změnil?
Seungyoon: Jsem velmi konzervativní a mám silnou vůli. Předtím jsem většinou nespolupracoval, když něco nebylo po mém, ale potom, co jsem si musel projít různými situacemi a strávil čas posloucháním rad ostatních členů, jsem si uvědomil, že já vždy pravdu mít nemusím. S mým 'vyšším prahem tolerance' jsem se naučil, že občas bych měl raději mlčet. Takže jsem nejspíš trochu dospěl? (smích)


Q: Nemyslíš, že jsi dospěl příliš rychle?
Seungyoon: V něčem ano, ale v něčem zase ne. Párkrát mi hyungs vynadali, když jsem byl nezdvořilý nebo nesekal dobrotu. Nicméně, myslím si, že se rozhodně nemůžu vyhnout dospívání, co se společenského a pracovního života týče. Uvědomil jsem si to, když jsem se po dlouhé době setkal s mými kamarády z dětství a to tak, že jsem našel odpověď na většinu jejich trablů nebo mi přišly jednoduše roztomilé. Pak jsem se sám sebe musel zeptat: "Sakra, nezačínám být trochu zastaralý?"


Q: Neděsí tě to?
Seungyoon: Vlastně ani ne. Více se děsím toho, že bych neměl, co na práci.

No comments:

Post a Comment

Archive