About Wings of Winner


10/26/2014

WINNER pro Mini Japan Magazine: ′My Best 3′



Jinwoo's Best 3

Kdo je nejmazlivější? 1. Seungyoon, 2. Hoon, 3. Mino 
Oblíbený song od WINNER: Confession. Její lyrics jsou sexy.
Oblíbená barva: Fialová
Jaký typ dívky se ti líbí: Světlá kůže, velké oči, kolem 164 cm. Někdo, kdo připomíná štěně nebo kotě.
Jaký používáš parfém: Coco od Chanel
První láska: Ještě jsem nezažil.
V čem spíš: Ve spodním prádle.
Motto: Není nic, čeho bys nemohl dosáhnout tvrdou prací.
Z jakého gesta se ti rozbuší srdce: Když mě někdo poplácá po hlavě.
Něco, co ti vykouzlilo na tváři úsměv: První místo v music show.
Zpráva pro čtenáře: Nehledě na naši popularitu, vždycky budu chtít pořádat fanmeetingy!


Seungyoon's Best 3

Kdo je nejpopulárnější mezi děvčaty? 1. Taehyun, 2. Mino, 3. Hoon 
Oblíbený song od WINNER: GO UP. Má pro nás zvláštní vyznám.
Oblíbená barva: Mám rád monotónní barvy, ale pokud mám zvolit nějakou kromě nich, tak asi červenou.
Jaký typ dívky se ti líbí: Někdo, kdo je hodně šarmantní a nejen v chování, ale i tělem. Mám rád lidi, co v sobě skrývají mnoho kouzel.
Jaký používáš parfém: Yves Saint Laurent.
První láska: Všichni členové našeho fanclubu jsou mé první lásky.
V čem spíš: Ve spodním prádle.
Motto: Změna je klíčem k úspěchu.
Z jakého gesta se ti rozbuší srdce: Když si někdo opře hlavu o moje rameno.
Něco, co ti vykouzlilo na tváři úsměv: Vždycky se směju, když jsem se zbytkem členů WINNER.
Zpráva pro čtenáře: Prosím, poslouchejte naše album!



Hoon's Bets 3 

Kdo je ve skupině nejrozmazlenější? 1. Mino, 2. Jinwoo, 3. Seungyoon
Oblíbený song od WINNER: But. Mám rád písničky, na kterých pracoval Taehyun.
Oblíbená barva: Zelená.
Jaký typ dívky se ti líbí: Někdo okouzlující. Zjistil jsem, že se mi tento aspekt líbí, díky našim fanouškům. Všichni jsou totiž půvabní!
Jaký používáš parfém: Versace (pro ženy)
První láska: Zatím žádná.
V čem spíš: Spodní prádlo.
Motto: Žádná špatná zkušenost není zbytečná, právě tyto zážitky ti pomohou růst.
Z jakého gesta se ti rozbuší srdce: Nenápadné nebo nečekané dotyky.
Něco, co ti vykouzlilo na tváři úsměv: Když jsem dokončil choreo pro naše písně.
Zpráva pro čtenáře: Prosím, podporujte nás!


Taehyun's Best 3

Kdo je nejmužnější? 1. Hoon, 2. Seungyoon, 3. Mino
Oblíbený song od WINNER: Don't Flirt. Rap od Mina a Seunghoona je skvělý.
Oblíbená barva: Černá, myslím si, že mi sluší.
Jaký typ dívky se ti líbí: Někdo, kdo má pěkné ruce.
Jaký používáš parfém: Silver Mountain od Creed.
První láska: Na základní škole.
V čem spíš: Spodní prádlo.
Motto: Nelpi na věcech, které už déle nepotřebuješ.
Z jakého gesta se ti rozbuší srdce: Když se na mě usměje někdo s krásným úsměvem.
Něco, co ti vykouzlilo na tváři úsměv: V poslední době jsem nejšťastnější, když spím.
Zpráva pro čtenáře: Budeme tvrdě pracovat jak na naší japonštině, tak i na aktivitách tady v Japonsku. Prosím, podporujte nás.



Mino's Best 3

Kdo nejrychleji odpovídá na zprávy? 1. Jinwoo, 2. Seungyoon/Taehyun, 3. Hoon
Oblíbený song od WINNER: Moje sólo, I'm Him.
Oblíbená barva: Černá a zlatá, s nimi vypadáte jako boháči.
Jaký typ dívky se ti líbí: Někdo, kdo má stejný smysl pro humor.
Jaký používáš parfém: Versace
První láska: V 18
V čem spíš: Jen ve spodním prádle, spíme tak všichni.
Motto: Po dešti přijde duha.
Z jakého gesta se ti rozbuší srdce: Není to gesto, ale když někdo hezky voní.
Něco, co ti vykouzlilo na tváři úsměv: Naše fan meetingy.
Zpráva pro čtenáře: Očekávejte velké věci! 


No comments:

Post a Comment

Archive