About Wings of Winner


10/26/2014

10Q&A Interview pro IZE Magazine: Lee Seunghoon



Q: Ve videu Color Ring je scéna, kde padáš do vody. Je vážně dokonalá. Nebál ses, kdyžs ji natáčel?
Seunghoon: Ano, bylo to děsivé. Focení skončilo přesně ve chvíli, kdy jsem byl na pokraji sil. Málem jsem se i rozbrečel. Srdce mi divoce bušilo. Voda bylo zhruba pět metrů hluboká, takže čím hlouběji jsem se potopil, tím to bylo těžší. Hodně mě bolely uši, nalokal jsem se hektolitrů vody a často se málem zadusil. Takhle trpět sám a po ránu bylo strašné.


Q: Na druhou stranu se zdá, že se ničeho nebojíš ve vysílání. Během Starcastu jsi vypadal spíš jako MC.
Seunghoon: Dali mi velmi detailní scénář. Fakt ale je, že když jsem se do něj nedíval a mluvil přirozeně, více vyplynul na povrch můj šarm. Samotný pocit, že spolu nás pět mluví nenuceně, byl také přítomen. Když jsem četl scénář, cítil jsem, že je to takové škrobené. Přemítal jsem: "Co to teď vlastně říkám...?" Nevěřil jsem si a připadal ztraceně. Zvládl jsem to jen proto, že jsme byli všichni spolu, kdyby tam byl někdo jiný, asi bych se tak neotevřel. Jsem celkem stydlivý.


Q: Dokázal jsi vše skvěle zesumírovat a zorganizovat. Jsi takový i v životě?
Seunghoon: Mám na starost organizaci týmu. Když dojíme, hned uklízím (smích). Popravdě, kvůli mé zodpovědnosti nad choreem a vystoupeními mám tendence neustále ostatní sledovat. Během nácviku jsem pozoroval ostatní a hodnotil celkový vzhled.

Členové většinou říkají, že jsem jejich eso v rukávu, ale skutečnost je, že každý z nás je výjimečný. V porovnání se zbytkem umím některé věci dělat lépe, proto je vedu. Abych to upřesnil: děckám i hyungovi vždycky trvá, než se rozhodnou, co chtějí jíst, takže obvykle rozhodnu za ně a všechno to zorganizuju. Něco jako: "Prostě objednáme něco z toho a z toho."


Q: Slyšeli jsme, že se specializuješ i na styling.
Seunghoon: "Vezmu si něco jednoduchého, ale ne nudného." To je můj styl. Vždy zhodnotím celkový vzhled, a když se mi něco nezdá, přidám nějaké doplňky, čepku nebo klobouk a pěkné boty. Kdybych měl opravdu na starost styling WINNER, rozhodně bych chtěl, aby zkusili nějaký extrémně skandální nebo roztomilý outfit, třeba plastové oblečení nebo něco se síťovinou. Ale pak by mi členů bylo líto (smích).


Q: Co se jako choreograf snažíš vyzdvihnout?
Seunghoon: Nejsem ten typ, co tančí energeticky a s velkou námahou. Většinou ani nejsem zpocený, ale přesto se snažím, abyste si řekli 'wow, to bylo skvělý!'. Raději, než abych se soustředil na synchronizaci, snažím se udělat tanec příjemným, ale ne nudným. Lehce zapamatovatelným.

Vytvořil jsem choreografii pro Empty a ta není těžká. Některé skupiny se snaží oslnit jak tancem, tak i zpěvem, ale my se víc zaměřujeme na písně samotné. Proto si vždycky říkám: "Jak bych mohl tuhle část udělat příjemnou, aby se členům dobře zpívalo?"


Q: Už od mala jsi tančil a snil o debutu pod YG. Jaký to je pocit, když se ti tvůj sen splnil?
Seunghoon: Stát na jednom pódiu s BIGBANG je pro mě stále neznámé a matoucí. Už od mého dětství to byli mí idolové a skutečnost, že teď jsou mí kolegové, mi nedává moc smysl. I nadále BIGBANG považuji za své idoly. Chci se s nimi sblížit, ale nemyslím tím osobně, protože si je chci v srdci zachovat jako vzácné. Také si myslím, že naše skupina a BIGBANG nemá mnoho společného. Pokud by BB byli velká společnost, WINNER jsou jen malá firma.


Q: To pak pro tebe nynější práce musí být velmi důležitá.
Seunghoon: Protože jsme zpěváci, chceme obdržet lásku pro naši hudbu, jako BIGBANG. Ale také máme v plánu zkusit herectví, variety shows a objevit se v televizi jak jen budeme moci. Rovněž se toužíme setkat s fanoušky, kteří nás milují a podporují.

Podobné věci mi dělají radost. Když vidím fanoušky, mé vyčerpání mizí. Chci, abychom se i my stali světoznámí, ale než abych to bral jako cíl, myslím, že k tomu dojde ve výsledku tvrdé práce. Stojím si za tím, že musíme pracovat ještě tvrději.


Q: Vaše druhé místo na Oriconu dokazuje, že jste v zámoří velmi populární.
Seunghoon: Popravdě mi to stále nepřijde skutečné.  Náš rozvrh se moc nemění a je stále nabitý, takže se můžeme přirovnat k zaměstnancům nějaké firmy, kteří nemají čas říkat si: "Ah, začínáme být slavní." Prostě jen víme, že další den máme další práci; interview, nahrávání, ale já jsem šťastný a srdce mi plesá radostí. Nejspíš bych si skutečnost toho uvědomil, kdyby mě máma přijela navštívit v Benz nebo si zajel do Busanu a uviděl, že se má rodina přestěhovala do lepšího domu (smích).


Q: Po debutu a vystoupeních, co se na tobě nejvíc změnilo?
Seunghoon: Ze začátku jsme se vzájemně nedokázali akceptovat a každý se snažil změnit ostatní k obrazu svému. Všichni jsme si mysleli, že náš styl je nejlepší. Potom, co jsem si prožil měsíce v týmu, uvědomil jsem si, že každý má odlišný, ne však špatný, styl. Zjistil jsem, že je důležité respektovat druhé. Díky tomu jsme začali žít v míru. Pokud si nelezeme do zelí, jsme všichni v pohodě a ani se nehádáme.


Q: To zní, jako že ses stal mírotvůrcem (smích)
Seunghoon: Mé životní motto je 'Žij šťastně'. Když jsem ve stresu, snažím se na něj zapomenout tím, že se vyspím. Nálada se mi také lepší po dobrém jídle. Rád hledám nové restaurace. A sem tam mi pomáhá i můj pejsek, Lee Hee. Během zimy s ní často spím a je to příjemné, protože mě v noci zahřívá (smích).

No comments:

Post a Comment

Archive